Salarisadministratie
Je wilt niet telkens hoeven te denken aan allerlei administratieve zaken en verplichtingen. Salaris Xpert bevrijd je van werkzaamheden die geen energie geven. Je kunt je tijd immers beter besteden: doen waar je goed in bent. Dus weg met de ballast! Laat dat werk aan ons over en ervaar het resultaat.
Bevrijd van ballast
Waarom zou je kostbare tijd onnodig stoppen in salarisadministratie als je dat werk veel beter kunt overlaten aan Salaris Xpert? Wij maken gebruik van de online software van Exact HR & Salaris gemak en de online software van Visma Nmbrs. Deze applicaties beschikken over vele hrm-tools en zijn zeer gebruikersvriendelijk.
Binnen onze online applicaties voeren we de volledige verlof- en verzuimregistratie! Hiermee heb je inzicht in de kosten van verlof en verzuim, download je managementinformatie, en koppel je de juiste documenten aan de juiste werknemers. Nagenoeg alle bedrijfstakken kunnen we met onze salarisapplicaties bedienen. Je levert online de periodemutaties aan of ze worden via een koppeling (zoals een roosterprogramma) ingelezen.
Wij controleren en verwerken deze gegevens. Daarna ontvang je alle output digitaal retour. Medewerkers kunnen de benodigde gegevens via een eigen inlog of app op hun computer, telefoon of tablet terugvinden, persoonlijke informatie aanpassen en documenten inzien. Om verlof aan te vragen, loggen zij zelf in. Die aanvraag kun je vervolgens al dan niet goedkeuren.
Er zijn vele koppelingen mogelijk met andere applicaties. Kijk via deze link of de gewenste koppeling erbij zit.
We hebben drie vormen van dienstverlening en een zeer transparante prijsstelling.
Je kunt kiezen voor:
Wanneer je klant bent van Salaris Xpert heb je de volgende voordelen:
Wij werken al jaren samen met Salaris Xpert. Door hun kennis en ervaring kunnen wij met vertrouwen de salarisadministratie voor onze klanten verzorgen. Het persoonlijke contact en de snelle service helpen daar zeker aan bij. De applicatie is zeer gebruikersvriendelijk en geeft veel mogelijkheden om aan individuele wensen van onze klanten te kunnen voldoen. Hierdoor is ook het klantenbestand in de afgelopen jaren enorm verandert. Waar het eerst onzeker was om ook klanten te bedienen die personeel in dienst hebben kunnen we nu ook de grotere klanten prima bedienen. Bij vragen of advies schakelen we direct met de adviseurs van Salaris Xpert. De verwerking regelen we zelf, op deze manier versterken we elkaar, kunnen we groeien en zien we vol vertrouwen naar de toekomst.
De werkzaamheden binnen ons bedrijf zijn hectisch en gevarieerd. Doordat we binnen de branche veel werken met bijbaners zijn er ook constant wijzigingen in het personeelsbestand. De gebruikersvriendelijke software maakt het mogelijk om snel te schakelen en processen zoveel als mogelijk te automatiseren. Om optimaal gebruik te maken van Wet- en Regelgeving sparren we bij wijzigingen met de deskundige medewerkers van Salaris Xpert. In de afgelopen jaren hebben we gemerkt dat deze samenwerking naar tevredenheid verloopt, de lijnen zijn kort en de contacten zijn prima. Wanneer er onverhoopt toch iets mis gaat wordt dit direct opgepakt en verholpen, dat is voor ons een goede basis om verder te gaan.